Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Seppo Linnaluoto (linnaluo_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 16.12.2005

Hei!

Matti Suhosen ajatuksiin voin täydellisesti yhtyä!

Lehdestä voisi julkaista pdf-version verkossa. Tällä tavoin se tulisi kaikkien ulottuville. Ja kuvat olisivat siinä värillisiä. Pdf-versiosta ei käsittääkseni ole juurikaan lisävaivaa.

Lehdessä voisi julkaista tähtipäivien, laitepäivien, Cygnuksen ja muut tapahtumaselostukset. Oikeastaan ne kuuluisivat Tähdet ja avaruus -lehteen, mutta kun T+a ei niitä julkaise (muuta kuin vähäisessä määrin)!

Ursa Minorin levikki on aina ollut pieni. Mutta sen lukijat ovat aktiivisimpia tähtiharrastajia!

Kirkkonummen Komeetta julkaisee Komeetan pyrstö -lehteä 4-5 kertaa vuodessa. Se julkaistaan paperiversiona sekä pdf-versiona ja html-versiona verkossa.

--
Terveisin ja hyvää alkutalvea
Seppo Linnaluoto