Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Marko Pekkola (jmpekkol_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 19.12.2005

:)

Ennen kuin lähetän oman uusimman mailini tähän belsebuubimaisten vastakkainasettelujen bittihelvettiin,
totean vain lyhyesti että Muinosen
kommentit ovat paitsi hauskoja myös kerta toisensa perään nuolella maaliin osuvia. (En kyllä allekirjoita tuota T+a:ta "Tieteen kuvalehtenä", mutta melko lailla kaiken muun kylläkin).

Jos pitäis koko keskustelun viime käänteiden kannalta valita että *itkisikö vai nauraisiko*, niin ainakin nämä Muinosen heitot toivat vaihteeksi taas suhteellisuudentajua hommaan.

Marko

Marko Pekkola
Tahdet ja avaruus -journal
Ursa Astronomical Association