Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Aija-Riitta Elo (Aija-Riitta.Elo_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 11.05.2000

Veikko M{kel{ wrote:

> Hei kaikki!
>
> Kuten Panu tuossa joku aika sitten mailili, nyt alkaisi olla korkea aika
> alkaa kasaamaan Cygnuksen ohjelmaa, niin jaostojen omia ohjelmia kuin
> yhteistäkin osuutta. Eräs dead-line ohjelman suhteen on UMI 3/2000,
> jonka deadline on noin 15.6. Tähän olisi tarkoitus kasata vanhaan
> tapaan liite, jossa kerrotaan C:n ohjelmien sisällöstä.
>
> Laitan tämän viestin loppuun juttuni, jonka tein UMI 2/2000:een (joka
> toivon mukaan ilmestyy lähiviikkoina). Olisi kiva kuulla tällä listalla
> eri jaostojen ideoista. Olen kuullut, että meteorijaosto on jo ainakin
> [...]

Hyvin pikapikaa: olen Yrjölän Ilkan kanssa suunnitellut, että hän voisi kertoa taivaan kirkkauden vaikutuksesta havaintojen teossa, itse ajattelin siinä sää ja havainto-olosuhdejaostoa. Oli puhetta, että sitä voisi jotenkin muutenkin sopittaa Cygnuksen teemoihin. En tiedä, millaisia ovat mainitsemasi meteorijaoston suunnitelmat, miten tämä liitty niihin. Koetan ehtiä perehtymään asiaan lähiaikoina, pidetään yhteyttä.
Aija.

Aija-Riitta Elo
Phil. Lic., MSc.
Hydrologist, Research Physicist
Watershed Models Unit, Hydrology and Water Management Division
Finnish Environment Institute
Tel. +358 9 4030 0494
Telefax +358 9 4030 0490
P.O.Box 140 * FIN - 00251 Helsinki