Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Veikko M{kel{ (pvtmakel_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 14.05.2000

On Sun, 14 May 2000, Seppo Linnaluoto wrote:

> - mielestäni ei pitäisi olla enempi vaivaa siinä, jos UMin saajia

> päivitettäisiin jatkuvasti. Ursan jäsenrekisteriin lisätään tästä yhden
> kirjaimen mittainen koodi. Jos Veikko kokee tämän rasitteeksi, niin
> suotakoon hänelle, että hän tekee tämän vain kaksi kertaa vuodessa.

Täsmennettäköön hiukan. Kyseessä ei ole Ursan jäsenrekisteri, vaan Ursa Minorin osoiterekisteri. Se kyllä saa osoitetietonsa asiakasrekisteristä.

Rekisteriin päivitetään kunkin henkilön kohdalle "ruksi" sen jaoston kohdalle, hon kuuluu. Näistä sitten tutkitaan vertaamalla Ursan jäsenyydestä kertovaan kenttään, voiko UMIn antaa ilmaiseksi.

Periaatteessa koen koko UMIn rekisterin ylläpidon rasitteeksi :-) Itse toimenpide ei ole suuren suuri. Ajattelin, että jaostojen kannalta voii olla selkeää, jos päivitykset tehtäisiin pari kertaa vuodessa.. Yleensä niitä nimilistoja saa lypsää lypsämällä. Viime keväänä päätinkin olla päivittämättä koko jaostoa, jos nimiä ei kehoituksesta huolimatta kuulunut.

Periaatteessa minulla ei ole sitä vastaan, jos päätetään, että päivityksiä  tehdään pitkinkin vuotta. Tuumin vain, että miten lyhyestä jaksosta voi päätellä, että henkilö säännöllisesti aktiivinen ....

> - mitä ovat ne jaostojen jäsenet, jotka eivät saa UMia ilmaiseksi?

> Ursan jäsenrekisterissä pidettäköön vain UMin ilmaiseksi saavat jäsenet.
> Jaoston vetäjä saa pitää omassa jäsenrekisterissä muitakin.

Ursaan kuulumattomia jaostojen jäseniä. Kyllä, tällaisia näyttää olevan.

> - niille Ursan jäsenille, joilta ilmaisen UMin tulo katkaistaan,

> lähetettäköön tästä tieto, jotta he voivat tilata sen! Saanko esim.
> minä sen edelleen ilmaiseksi?!

Kenen vastuulla tämä olisi? Jaostonvetäjän?

-VeikkoM-