Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Mika Luostarinen (mika_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 15.02.2011

Terve,

Onko tuossa ohjelmassa tarkoitus esittää jotain tiettyjä kysymyksiä tähtiharrastajille?

-Mika Luostarinen

PS. tuo on näköjään keskellä työpäivää.