Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Seppo Linnaluoto (linnaluo_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.08.2006

Hei!

Laitan tästä teillekin tiedoksi Ursasta saamani vastauksen. Tämä tarkoittaa sitä, että jos UMin tilaa vaikkapa tänään, tilaaja saa 12 euron laskun ja 4 kpl alkuvuoden lehtiä tai sitä aikaisempia jos lehtiä on loppunut.

Kestotilaus on harkinnassa.

--
Terveisin ja hyvää kesää!
Seppo Linnaluoto, fil. kand.