Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Kari A. Kuure (kari.kuure_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 23.12.2005

Ensio Mustonen wrote:

>Keliryhmän puolesta
>
>Olenko oikeassa, että käydyistä keskusteluista huolimatta Umi ilmestyy
>ensi vuonna siten, että saamme kuluneen vuoden havainnot julkaistuksi
>mahdollisine kommentteineen ja taulukoineen? Luultavasti myös
>muilla jaostoilla on herännyt sama kysymys. Entä jatkossa?

UMIn kohtalo on jaostotoimikunnan ja Ursan hallituksen käsissä, ilmeisesti jopa tässä järjestyksessä. Hallitus on hyväksynyt ensivuoden budjettiin UMIN julkaisua varten rahaa sen verran runsaasti, että on jopa mahdollista kehittää hieman UMIn ulkonäköä. Tämä tarkoittaa käytännössä väripainettuja ulkokansia.

Jaostotoimikunta EI OLE ILMOITTANUT (ainakaan minulle) LAKKAUTTAVANSA LEHTEÄ. Olettaisin, että lehden päätoimittajana tietäisin jaostotoimikunnan jälkeen ensimmäisenä asiasta. Näin ollen valmistelen seuraavaa lehteä, sen deadlinehän on tammikuun 16. päivänä. Ja ellei JTK erikseen kiellä, niin lehti julkaistaan värillisillä kansilla. Joten odottelen jaostoilta sellaisia valokuvia, jotka sopisivat lehden kansikuviksi.

Iloista Joulua

Kari A. Kuure