Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Seppo Linnaluoto (linnaluo_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.11.1999

On Thu, 11 Nov 1999, Veikko M{kel{ wrote:

> Toinen aihepiiri, josta on syytä keskutella ennen vuodenvaihdetta,
> on se, kuka saa ilmaisen UMIt vai saako kukaan.
>
> Jo keväällä heitettiin ilmoille ajatus, ettei Ursa Minor olisikaan
> ilmainen kenellekään (vetäjiä ja vapareita lukuunottamatta). Asiasta
> käytiin Cygnuksella aika vilkas keskustelu ja ainakin minä vedän
> tuon nuotikeskustelun seurauksena johtopäätöksen, ettei näin voi
> menetellä.
>
> Sen sijaan vastavetona tuolloin esitettiin se, että Ursa Minorin
> ilmaiskriteerejä selvästi tiukennetaan. Nyt jaostot menettelevät
> [...]

Raamit ensi vuodelle määritellään Ursan toimintasuunnitelmassa:

"Ursa Minor jaetaan ilmaiseksi jaostojen aktiivijäsenille ja sitä toimitetaan vapaakappaleina tähtiharrastusyhdistyksille ja ulkomaisille yhteistyökumppaneille. Ilmaiskappaleiden jakelukriteereitä tiukennetaan ja yhtenäistetään. Lehden tilaushinta on 50 mk."

Veikon puheenvuoro on hyvässä sopusoinnussa toimintasuunnitelman kanssa. Mutta millä tavalla ilmaiskappaleiden jakelukriteereitä tiukennetaan ja yhtenäistetään? Siitäkin oli ajatuksia Veikon puheenvuorossa.

Terveisin ja hyvää loppusyksyä

Seppo Linnaluoto 		puh. (09) 2977001 k
Seppo.Linnaluoto_at_ursa.fi              040-5953472