Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Veikko M{kel{ (pvtmakel_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 18.05.2000

On Thu, 18 May 2000, Matti T Salo wrote:

> Mitä ohjelmaa, tai tekemistä tulee järjestävän yhdistyksen puolesta?
> Minkä tyyppistä ohjelmaa jaostot ja muut ohjelman järjestäjät ovat
> luonnostelleet. Eli onko tyyli "Me teemme yhdessä" vai "Me katselemme
> teatteriesitystä"?

Tämä vastaus ei sisällä paljon informaatiota, mutta oman jaostoni kohdalla olen lähtenyt kyselemään jaostolaisiltani, mtä he haluaisivat Cygnukselle, jos sinne nyt kovin moni edes on tulossa. Kovin nihkeästi jaostolaiset ovat asiaa miettineet, joten saattaapi olla että joudun keksimään ideat itse.

Olen pitänyt vaihtelevaa ohjelmaa mt-jaoston kanssa Cygnuksilla. Yhtenä vuonna oli jonkunlainen tietotekniikapaja, jossa veäjä päivysti kykyjensä mukaan tiettyinä aikoina, se ei toiminut oikein hyvin. Viime vuonna yritimme tehdä jonkunlaista ryhmätyöskentelyä, joka kyllä jäi ikävästi muun toiminna jalkoihin, joten mitään erityistä tekemisen makua ei ollut, joskin toiminta oli paljon parempaa kuin toissa vuonna.

Tänä vuonna ehkä pidän ihan perinteisen tyyppisen jaostokokouksen tai sitten jonkunlaisen ideointipalaverin, jolla on selvä aika. Tavoite on kuitenkin, että vetäjä on maksimissa 50% äänessä ja toisen puolen hoitavat jaostolaiset. En sitten tiedä, kuinka realistinen tuo tavoite on.

Tietenkin omatoimisesti pelaava tietotekniikkapaja eli paikka johon kaikki komppuutterit kasaantuu on omalla tavallaan ihan toimiva toimintapiste C:llä.

Tietenkin, jos jollain jaostolla/ryhmällä olisi jotain toiveita matematiikka- ja tietotekniikkajaostolta, niin voi kertoa. En kuitenkaan uskalla luvata mitään, kun jaoston henkilöstöresurssit ovat aika niukkoja.

-VeikkoM-