Ursa   Viestintä   Listat   jaostot-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

jaostot-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä jaostot-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

» Listan/viestin loppuun

Kirjoittajan mukaan: Mikko Suominen (mss_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 12.05.2000

On Fri, 12 May 2000, Veikko Makela wrote:

> haluan, että nyt kaikki jaostot ottavat kantaa periaatteisiin
> ja päästäisiin yksimielisyyteen noudatettavista periaatteista.

> Yritän hahmotella seuraavassa periaatteita ilmaiselle UMIlle, joista
> voidaan keskustella:

> - UMI ansaitaan
> - aktiivisuus säännöllistä, ei yksittäisyhteydenottoja
> - aktiivisuus on kontribuutiota jaostolle
> - aktiivisuutta tarkastellaan vuoden periodeissa
> - Ursan jäsenyys

> Sen verran vielä, että jaosto voi pitää laajempaakin listaa jaostolaisista,
> [...]

        Tekokuut ja raketti-ilmiöt -jaoston edustajana kannatan Veikon esittämiä periaatteita. UMI on hyvä tiedotuskanava havainnoista niille, jotka itsekin havaitsevat säännöllisesti ja tiedottavat jaostolle havainnoistaan. Ne, jotka ovat vain kiinnostuneita toisten havainnoista, saavat maksaa UMIn tilauksesta. UMIn tilaushintakaan ei päätä huimaa.

				Mikko Suominen
				Tekokuut ja raketti-ilmiöt

        *       Mikko Suominen                          *
        *       mss_at_cc.tut.fi                           *
        *       http://www.students.tut.fi/~mss         *