Ursa   Listat   deepsky-l   ~   Etusivu   Haku   Uudet sivut

deepsky-l [ät] ursa.fi

viestiarkisto

Tämä deepsky-l [ät] ursa.fi-listan viestiarkisto. Huomaa, että voit vastata viesteihin tältä sivulta ainoastaan, jos olet jo liittynyt listalle.

Kirjoittajan mukaan: Marko Myllyniemi (myllma_at_hidden_email_address.net)
Päiväyksen mukaan: 28.07.2000

petrus_at_kurppa.com wrote:

> Cygnuksella STO-projektin kortit loppuivat kesken, Tuomas Savolaiselta
pitäisi
> saada jos kiinnostusta löytyy. Uuden painoksen painaminen voisi olla myös
> tarpeellista, ottaen huomioon kiinnostuksen cygnuksella.
> Myös korttien tulostaminen netistä omalla tulostimella olisi
käytännöllisempää.

Minulla on tuossa ollut tuollainen pienimuotoinen kehittely-projekti havaintolomakkeeseen liittyen, olen kehitellyt A4-kokoista havaintolomaketta,
joten jos kiinnostusta asiaa kohtaan riittää niin kyseinen lomake löytyy osoitteesta:

http://netti.nic.fi/~myllma/tiedostot/dslomake.htm tai pakattuna: http://netti.nic.fi/~myllma/tiedostot/dslomake.zip

Paketti sisältää myös lomakkeeseen kuuluvan CSS-tyylitiedoston.

--
Marko Myllyniemi - myllma_at_nic.fi
AstroWebbi - tähtitieteestä nettilinkkeihin